Don’t think. Just do.

Faktisk er det her en repost fra mine tidlige blogger-dage. Men det betyder ikke så meget, for ingenting er sådan set forandret. Jeg elsker stadig denne her sødsuppe-sang, og selvom jeg stadig ikke er til naivistisk kunst, well, så kan kombinationen af en af mine yndlingssange fra Snow Patrol sat til MusicAndMuffins’ fine, næsten barnagtige […]

Art + music | Pretty naivism

Jeg er egentlig ikke til naivistisk kunst, men kombinationen af en af mine yndlingssange fra Snow Patrol sat til MusicAndMuffins’ fine, næsten barnagtige streger, kan omtrent få mig til at græde… ikke kun fordi selve sangen er sørgelig, men mest fordi den, sat til tegningerne, er så fin, så fin. Se øvrigt flere små tegnefilm […]