Art + music | Pretty naivism

Jeg er egentlig ikke til naivistisk kunst, men kombinationen af en af mine yndlingssange fra Snow Patrol sat til MusicAndMuffins’ fine, næsten barnagtige streger, kan omtrent få mig til at græde… ikke kun fordi selve sangen er sørgelig, men mest fordi den, sat til tegningerne, er så fin, så fin.

Se øvrigt flere små tegnefilm (hvad det vel egentlig er) på MusicAndMuffins Youtube-side. Her tilsætter hun for eksempel en ekstra dimension til KT Tunstall, Coldplay og Amy Winehouse.

Comments
No Responses to “Art + music | Pretty naivism”
Leave A Comment

Please verify that youre a not a spammer *