Udover at sole mig i alle jeres dejlige kommentarer og idéer til, hvad jeg skal fokusere mere på i fremtiden (et sådan cirka-sammenkog lyder sådan her: Mere mad og mere fra privatlivet… will do and will come), har jeg selvfølgelig trukket en vinder af konkurrencen om de smukke, smukke øreringe fra Katja Jaeger.
… vinderen er: Trine Dalgaard
Tillykke x 1000, Trine! Jeg sender dig fluks en email og så håber jeg, at du bliver glad for smykket, som jeg så absolut misunder dig for ;-)

Hjertelig tillykke til heldige Trine Dalgaard!