Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/mariatrier.com/public_html/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1117

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/mariatrier.com/public_html/wp-content/plugins/gravityforms/common.php:1117) in /var/www/mariatrier.com/public_html/wp-includes/feed-rss2-comments.php on line 8
Comments on: Om at gøre sig umage (og smide de djævelske joggingbukser ud). http://mariatrier.com/om-at-gore-sig-umage-og-smide-de-djaevelske-joggingbukser-ud/ Tue, 24 Jul 2018 16:21:01 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=4.9.26 By: MARIATRIER.COM | Pausebaby. http://mariatrier.com/om-at-gore-sig-umage-og-smide-de-djaevelske-joggingbukser-ud/#comment-3854 Fri, 28 Mar 2014 07:07:33 +0000 http://mariatrier.com/?p=7126#comment-3854 […] vægge, paneler og døre. Og det er ikke forbi endnu. Og hvis vi lige henleder opmærksomheden på det her indlæg, så går det pænt dårligt med at opretholde […]

]]>
By: Kamilla Vinther http://mariatrier.com/om-at-gore-sig-umage-og-smide-de-djaevelske-joggingbukser-ud/#comment-3465 Fri, 14 Feb 2014 11:20:35 +0000 http://mariatrier.com/?p=7126#comment-3465 Næh, jeg glemte det selvfølgelig igen. Sådan er det bare, ikke sandt?

TIl gengæld har jeg fundet flyttekassen med de højhælede frem fra depotet, jeg har store øreringe i og øjenskygge på, så der bliver gjort lidt mere i dag.

]]>
By: MARIATRIER.COM | Status pt. #1 http://mariatrier.com/om-at-gore-sig-umage-og-smide-de-djaevelske-joggingbukser-ud/#comment-3464 Fri, 14 Feb 2014 09:13:20 +0000 http://mariatrier.com/?p=7126#comment-3464 […] på sit værelse, maler… maler, og ikke mindst kommer her en status på det her med at gøre mig mere umage: Jeg har strømpebukser der har set bedre dage og en uformelig sæk på… men mine negle er […]

]]>
By: Maria http://mariatrier.com/om-at-gore-sig-umage-og-smide-de-djaevelske-joggingbukser-ud/#comment-3463 Mon, 10 Feb 2014 21:27:54 +0000 http://mariatrier.com/?p=7126#comment-3463 Det er da også komplet umuligt at få vasket sit hår, når man har to små krudtugler! Jeg fatter ikke rigtig, at andre kan det. Sover deres børn mon meget eller har de monstro flere timer i døgnet? Nå, men man må starte i det små. I dag fik jeg ordnet pasning og tog til frisøren… og Jane, det var f.a.n.t.a.s.t.i.s.k <3

]]>
By: Maria http://mariatrier.com/om-at-gore-sig-umage-og-smide-de-djaevelske-joggingbukser-ud/#comment-3462 Mon, 10 Feb 2014 21:26:11 +0000 http://mariatrier.com/?p=7126#comment-3462 Sød er altid godt – og jeg har været ved frisøren i dag. Små slag… ;-)

]]>
By: Maria http://mariatrier.com/om-at-gore-sig-umage-og-smide-de-djaevelske-joggingbukser-ud/#comment-3461 Mon, 10 Feb 2014 21:25:48 +0000 http://mariatrier.com/?p=7126#comment-3461 Ah, du er sød, men når nu sandheden skal frem, så er det billede altså tre år gammelt og det pæneste billede, jeg kunne fremdrive :-)

]]>
By: Maria http://mariatrier.com/om-at-gore-sig-umage-og-smide-de-djaevelske-joggingbukser-ud/#comment-3460 Mon, 10 Feb 2014 21:25:11 +0000 http://mariatrier.com/?p=7126#comment-3460 Good girl :-) Fik du læbestiften på?

]]>
By: Maria http://mariatrier.com/om-at-gore-sig-umage-og-smide-de-djaevelske-joggingbukser-ud/#comment-3459 Mon, 10 Feb 2014 21:24:51 +0000 http://mariatrier.com/?p=7126#comment-3459 Det gør det nemlig. Måske skal du bare starte i det små – med en omgang neglelak? ;-)

]]>
By: Maria http://mariatrier.com/om-at-gore-sig-umage-og-smide-de-djaevelske-joggingbukser-ud/#comment-3458 Mon, 10 Feb 2014 21:23:45 +0000 http://mariatrier.com/?p=7126#comment-3458 Er det rigtigt? Det må jeg læse. Jeg selv kæmper med det – men i dag har jeg været ved frisøren (hurra!), dog med neglalak, der skaller (meget!). Et skridt af gangen…

]]>
By: Marina http://mariatrier.com/om-at-gore-sig-umage-og-smide-de-djaevelske-joggingbukser-ud/#comment-3455 Fri, 07 Feb 2014 13:34:46 +0000 http://mariatrier.com/?p=7126#comment-3455 Åh, hørt hørt hørt! Julia Lahme har skrevet et indlæg om “at gøre sig umage”. Det (og dette) indlæg ramte bare så godt. Faktisk tænker jeg tit for mig selv “har du gjort dig umage i dag?”, når jeg har hjemmearbejdsdag og lige så godt kunne være komplet ligeglad.

]]>