Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/mariatrier.com/public_html/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1117
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/mariatrier.com/public_html/wp-content/plugins/gravityforms/common.php:1117) in /var/www/mariatrier.com/public_html/wp-includes/feed-rss2-comments.php on line 8 Comments on: Om at gøre sig umage (og smide de djævelske joggingbukser ud).
http://mariatrier.com/om-at-gore-sig-umage-og-smide-de-djaevelske-joggingbukser-ud/
Tue, 24 Jul 2018 16:21:01 +0000hourly1https://wordpress.org/?v=4.9.26By: MARIATRIER.COM | Pausebaby.
http://mariatrier.com/om-at-gore-sig-umage-og-smide-de-djaevelske-joggingbukser-ud/#comment-3854
Fri, 28 Mar 2014 07:07:33 +0000http://mariatrier.com/?p=7126#comment-3854[…] vægge, paneler og døre. Og det er ikke forbi endnu. Og hvis vi lige henleder opmærksomheden på det her indlæg, så går det pænt dårligt med at opretholde […]
]]>By: Kamilla Vinther
http://mariatrier.com/om-at-gore-sig-umage-og-smide-de-djaevelske-joggingbukser-ud/#comment-3465
Fri, 14 Feb 2014 11:20:35 +0000http://mariatrier.com/?p=7126#comment-3465Næh, jeg glemte det selvfølgelig igen. Sådan er det bare, ikke sandt?
TIl gengæld har jeg fundet flyttekassen med de højhælede frem fra depotet, jeg har store øreringe i og øjenskygge på, så der bliver gjort lidt mere i dag.
]]>By: MARIATRIER.COM | Status pt. #1
http://mariatrier.com/om-at-gore-sig-umage-og-smide-de-djaevelske-joggingbukser-ud/#comment-3464
Fri, 14 Feb 2014 09:13:20 +0000http://mariatrier.com/?p=7126#comment-3464[…] på sit værelse, maler… maler, og ikke mindst kommer her en status på det her med at gøre mig mere umage: Jeg har strømpebukser der har set bedre dage og en uformelig sæk på… men mine negle er […]
]]>By: Maria
http://mariatrier.com/om-at-gore-sig-umage-og-smide-de-djaevelske-joggingbukser-ud/#comment-3463
Mon, 10 Feb 2014 21:27:54 +0000http://mariatrier.com/?p=7126#comment-3463Det er da også komplet umuligt at få vasket sit hår, når man har to små krudtugler! Jeg fatter ikke rigtig, at andre kan det. Sover deres børn mon meget eller har de monstro flere timer i døgnet? Nå, men man må starte i det små. I dag fik jeg ordnet pasning og tog til frisøren… og Jane, det var f.a.n.t.a.s.t.i.s.k <3
]]>By: Maria
http://mariatrier.com/om-at-gore-sig-umage-og-smide-de-djaevelske-joggingbukser-ud/#comment-3462
Mon, 10 Feb 2014 21:26:11 +0000http://mariatrier.com/?p=7126#comment-3462Sød er altid godt – og jeg har været ved frisøren i dag. Små slag… ;-)
]]>By: Maria
http://mariatrier.com/om-at-gore-sig-umage-og-smide-de-djaevelske-joggingbukser-ud/#comment-3461
Mon, 10 Feb 2014 21:25:48 +0000http://mariatrier.com/?p=7126#comment-3461Ah, du er sød, men når nu sandheden skal frem, så er det billede altså tre år gammelt og det pæneste billede, jeg kunne fremdrive :-)
]]>By: Maria
http://mariatrier.com/om-at-gore-sig-umage-og-smide-de-djaevelske-joggingbukser-ud/#comment-3460
Mon, 10 Feb 2014 21:25:11 +0000http://mariatrier.com/?p=7126#comment-3460Good girl :-) Fik du læbestiften på?
]]>By: Maria
http://mariatrier.com/om-at-gore-sig-umage-og-smide-de-djaevelske-joggingbukser-ud/#comment-3459
Mon, 10 Feb 2014 21:24:51 +0000http://mariatrier.com/?p=7126#comment-3459Det gør det nemlig. Måske skal du bare starte i det små – med en omgang neglelak? ;-)
]]>By: Maria
http://mariatrier.com/om-at-gore-sig-umage-og-smide-de-djaevelske-joggingbukser-ud/#comment-3458
Mon, 10 Feb 2014 21:23:45 +0000http://mariatrier.com/?p=7126#comment-3458Er det rigtigt? Det må jeg læse. Jeg selv kæmper med det – men i dag har jeg været ved frisøren (hurra!), dog med neglalak, der skaller (meget!). Et skridt af gangen…
]]>By: Marina
http://mariatrier.com/om-at-gore-sig-umage-og-smide-de-djaevelske-joggingbukser-ud/#comment-3455
Fri, 07 Feb 2014 13:34:46 +0000http://mariatrier.com/?p=7126#comment-3455Åh, hørt hørt hørt! Julia Lahme har skrevet et indlæg om “at gøre sig umage”. Det (og dette) indlæg ramte bare så godt. Faktisk tænker jeg tit for mig selv “har du gjort dig umage i dag?”, når jeg har hjemmearbejdsdag og lige så godt kunne være komplet ligeglad.
]]>