ha ha! you are not alone!! ;) …Heldigvis opvejes de (i hvert fald for mit vedkommende) af de dage, hvor man bare vågner op med en ustyrlig trang til at give den fuld skrue med både hår, make-up og lækre heels og derfor møder verden (og sine kolleger/studiekammerater) way overdressed… ;)
(I øvrigt, hvor er den nederste (givenchy?)nederdel bare sindsyg smukt konstrueret!!)
]]>